wensink-over-ons-kwaliteitsmanagment-hero-mobiel

Kwaliteitsmanagement 

Het bieden van kwalitatief uitstekende service

Wij zorgen er graag voor dat u zorgeloos onderweg bent

Wij zijn van mening dat we dit niet kunnen bereiken zonder een kwalitatief uitstekende service te bieden. Daarom zijn wij dagelijks op zoek naar manieren om onze service voor u te verbeteren.

Om te meten of wij onze processen daadwerkelijk op een kwalitatief hoog niveau uitvoeren, hebben wij een audit ondergaan van auditoren van Brand Compliance. Zij zijn bij ons bedrijf langs geweest en hebben bij alle afdelingen gecontroleerd hoe onze processen worden vastgelegd en hoe wij deze in de praktijk uitvoeren. Brand Compliance beschrijft zichzelf als volgt:

ISO 9001: 2015 behaald

Wat houdt ISO 9001:2015 precies in? Eén van de belangrijkste wijzigingen is dat bedrijven duidelijk moeten kunnen laten zien dat processen in de organisatie continu worden verbeterd. Daarnaast wordt de manier van communiceren met onder andere klanten, leveranciers en andere partners streng gecontroleerd. Een bedrijf dat voldoet aan de ISO 9001:2015-normering werkt samen met klanten en leveranciers om processen te verbeteren en de kosten te verlagen, houdt zich aan de wetgeving en is zich bewust van zijn rol in de samenleving.

Na een periode van uitvoerige ondervraging hebben de auditoren van Brand Compliance ons medegedeeld dat al onze afdelingen de audits met vlag en wimpel hebben doorstaan! Dit betekent dat wij de ISO 9001:2015-norm hebben behaald. Daarmee hebben wij de bevestiging gekregen dat ons bedrijfsbeleid, dat gericht is op kwaliteit, betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en professionaliteit, zijn vruchten heeft afgeworpen. Iets om trots op te zijn!

Als eerste van Nederland!

Niet alleen zijn wij trots op het feit dat wij de nieuwe ISO-normering hebben behaald - extra trots is gepast, want wij zijn het allereerste bedrijf in Nederland dat zich deze titel mag aanmeten! Heeft u vragen over de ISO 9001:2015-norm? Dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen, of langskomen in onze dichtstbijzijnde vestiging. Wij helpen u graag. Aangenaam! 

wensink-over-ons-kwaliteitsmanagement-slider