wensink-aangenaam-vanuit-huis-hero-mobiel

Aangenaam vanuit huis.

Een auto kopen of onderhoud plannen eenvoudig en veilig vanuit uw eigen huis. Wel zo aangenaam!

Aangenaam vanuit huis

Wensink Automotive begrijpt dat u in deze roerige tijden veel vragen heeft, zo ook over uw mobiliteit. Om u van dienst te blijven zijn doen wij er alles aan om het u zo aangenaam mogelijk te maken. 

Nieuwe auto of occasion kopen?
Bij Wensink bent u als particulier maar ook als zakelijke klant weer van harte welkom voor de aanschaf van een nieuwe auto of occasion. 

Wilt u een auto bekijken, proefrit maken of een taxatie uit laten voeren? Geen probleem! Wij mogen u weer zonder afspraak ontvangen in onze showrooms. Al onze medewerkers zullen rekening houden met de richtlijnen en adviezen die door het RIVM zijn opgesteld. Heeft u liever dat wij bij u langs komen voor een proefrit of een aflevering? Geen probleem!  Neem contact met ons op zodat wij rekening kunnen houden met uw wensen.

Onderhoud of schade aan uw voertuig?
Bij Wensink helpen wij u graag zorgeloos onderweg, zo ook in roerige tijden. U bent weer van harte welkom in onze fysieke werkplaatsen wanneer u een afspraak bij één van onze vestigingen heeft ingepland voor onderhoud of reparatie. Hierbij houden wij uiteraard rekening met de richtlijnen en adviezen die door het RIVM zijn opgesteld.

Parts / onderdelen voor uw (bedrijfs)auto?
Voor het ophalen of bestellen van onderdelen voor uw personenauto of bedrijfswagen bent u weer van harte welkom bij onze vestigingen. Heeft u speciale wensen dan kan u altijd contact met ons opnemen zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Nieuwe auto of occasion kopen?
Proefrit maken?
 
Onderhoud van uw (bedrijfs)auto?
Schade aan uw (bedrijfs)auto?

Nieuwe auto of occasion kopen vanuit huis?
Zo werkt het.

Voor het online kopen of een nieuwe of gebruikte (bedrijfs)auto zetten wij graag op een rij hoe dit in zijn werk gaat.

  1. Vind uw nieuwe auto of occasion.
  2. Videogesprek via FaceTime of WhatsApp.
  3. Bekijk live de auto en krijg direct advies.
  4. Plan eventueel een gratis proefrit aan huis.
  5. Ontvang uw offerte in uw mailbox.
  6. Deal? Auto thuis geleverd!
wensink-aangenaam-vanuit-huis-kopen-media-1
wensink-aangenaam-vanuit-huis-onderhoud-media-1

Onderhoud aan uw (bedrijfs)auto inplannen vanuit huis? Zo werkt het.

Voor het online onderhoud inplannen van uw (bedrijfs)auto zetten wij graag op een rij hoe dit in zijn werk gaat.

  1. Plan uw onderhoud in onze werkplaatsplanner.
  2. Onderhoud met alle hygiënemaatregelen.
  3. U betaald veilig uw onderhoudsbeurt via iDeal.
  4. U bent in de toekomst zorgeloos onderweg.

Online een auto kopen bij Wensink: zo werkt het.

wensink-aangenaam-vanuit-huis-video-mobiel

Video afspelen

Parallax Wensink
Wensink Automotive B.V.

Meest gestelde vragen en antwoorden rondom het coronavirus

Wensink Automotive begrijpt dat u in deze roerige tijden veel vragen heeft, zo ook over uw mobiliteit. Wij geven u graag antwoord op al u vragen omtrent het coronavirus en hoe wij daar als Wensink mee omgaan. Heeft u desondanks toch nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met het Wensink Contact Center.

Welke hygiënemaatregelen past Wensink toe? Wensink volgt hierin de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid.
  • Wij schudden momenteel geen handen.
  • Wij houden gepaste afstand (1.5 meter) als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen de protocollen omtrent het handen wassen strikt op.
  • Al onze vestigingen zullen de komende periode extra schoongemaakt worden.
  • Wij vragen u zoveel mogelijk te pinnen en zo min mogelijk met contant geld te betalen.
  • Alle medewerkers van Wensink die dagelijks klantcontact hebben, zullen handschoenen dragen en/of gepaste afstand bewaren.

Al onze medewerkers zijn geïnformeerd over de nieuwe hygiënemaatregelen en er wordt intern op toegezien dat iedereen zich ook aan deze maatregelen houdt.

Kopen

Kan ik zonder afspraak de showroom bezoeken?

Ja, onze showrooms zijn weer geopend zonder dat u hier een afspraak voor hoeft te maken.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, wat zijn de mogelijkheden om in contact te komen met Wensink?

U bent van harte welkom om bij één van onze vestigingen langs te komen maar wij helpen u ook graag via de volgende kanalen:

  • Onze chatmodule op onze website.
  • Onze formulieren op onze website.
  • Onze verkopers of uw vertrouwde contactpersoon binnen Wensink helpen u graag via WhatsApp of FaceTime.
  • Telefoon: 038-421 23 36
  • E-mail: info@wensink.nl
  • Social media: Facebook, Instagram, LinkedIn
Ik wil graag een proefrit maken. Is dit veilig?

Voor en na elke proefrit wordt de auto uitgebreid gereinigd, met speciale aandacht voor het stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens. Het is dus gewoon mogelijk een afspraak in te plannen voor een proefrit. Tevens is het mogelijk om een proefrit aan huis te plannen.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik kan/wil hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden om mijn auto te ontvangen?

Indien gewenst kunt u gebruik maken van onze brengservice voor uw auto. Laat ons dit tijdig weten en dan regelen wij dit voor u. Het advies is om minstens twee uur na aflevering nog geen gebruik te maken van de auto.

Komt mijn bestelde auto op de afgesproken tijd?

Op dit moment is het antwoord nog onzeker. Door de huidige maatregelen en de maatregelen die ongetwijfeld nog gaan komen, zou de levering van uw nieuwe auto vertraging op kunnen lopen. Wij zullen u hiervan tijdig op de hoogte stellen. Op dit moment is er nog geen reden om te vermoeden dat de levering van uw nieuwe auto vertraagd zal zijn.

Onderhoud

Mijn voertuig heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Onze werkplaatsen zijn geopend. Wanneer u een afspraak gepland heeft staan kan deze dus gewoon doorgaan. Wensink heeft de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Denk hierbij aan stoelhoezen, stuurhoezen en extra schoonmaak.

Wij vragen u voor uw en onze veiligheid om alles wat aan uw autosleutel hangt te verwijderen, voordat u de sleutel achterlaat op de balie.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan niet naar de werkplaats? Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neem hiervoor contact met ons op. Tevens is het mogelijk dat wij u auto komen brengen en halen. Wij regelen dit voor u.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit momenteel veilig?

Auto’s die worden ingezet voor vervangend vervoer worden uitgebreid gereinigd, met speciale aandacht voor het stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens. 

Ik heb schade aan mijn auto. Kan ik bij jullie terecht?

Onze schadevestigingen zijn geopend. Wij kunnen u helpen met het repareren en herstellen van uw auto. Ook op onze schadevestigingen zijn extra maatregelen getroffen rondom hygiëne. 

Bestelwagen- en Truckklanten: Ik heb te maken met stilstand van mijn vloot. Kunt u mij hierin faciliteren?

Wij willen graag benadrukken dat wij ook in deze bijzondere tijden u zoveel mogelijk willen ontzorgen door flexibel mee te denken naar oplossingen binnen uw bedrijf. Onze accountmanagers staan volledig tot uw beschikking. 

Mocht u nu te maken hebben met stilstand van uw vloot, dan plannen wij graag onderhoud in opdat u na deze crisis weer volledig over uw voertuigen kunt beschikken.

Heeft u daarentegen op korte termijn extra capaciteit nodig, ook dan kunnen we u daarbij helpen. Wij beschikken over een eigen huur- en demovloot, en denken waar mogelijk met u mee om ervoor te zorgen dat u zich kunt focussen op uw corebusiness.

Veelgestelde vragen voor het online kopen van een voertuig